Toerist in eigen land

Ik hou er van om de trein te nemen naar een stad en rond te dwalen in de mooie straten van onze eigen steden in Belgie. Nieuwe plekjes ontdekken doe ik zeer graag en ik kan er enorm van genieten om rond te kijken, maar vooral ook om te shoppen! Belgie is klein maar zeker en vast fijn. Ik neem je mee naar mijn favoriete steden die ik regelmatig bezoek.

12545837_522505647911293_1117778767_o  12952992_558267394335118_1763447720_o

Antwerpen, the place to be als je zoveel kleren wil kopen dat je bankrekening op rood komt te staan. Hier kom ik het liefst om te shoppen maar dat blijft jammer genoeg beperkt aangezien het heel ver is.

Afgelopen kerstvakantie ben ik helemaal verliefd geworden op Gent. Ik ben er aan aantal keren geweest omdat mijn zus er sinds kort op kot zit en voor de gezellige kerstsfeer op snuiven. Ik hoop dat ik er binnenkort ook op kot zal gaan wanneer ik ga studeren want ik vind de sfeer daar geweldig. Altijd iets te beleven, prachtige gebouwen, veel geschiedenis en veel leuke plaatsjes om iets te eten en te drinken.

De stad die ik het meeste bezoek is Brussel, eigenlijk omdat het het dichts bij is maar ik hou daarom niet minder van deze stad. Het weergeeft zeer diverse culturen en dat apprecieer ik. Ook hier zijn vele mooie gebouwen die ik graag bewonder en hele leuke winkels.

Leave a Reply

